26 Haziran 2012 Salı

Rüzgar.

Yüzün yok.Sesin yok.Anılar yok.

Kaderimle oynayacak kadar büyüktü oysaki hepsi.Kabullenmemiştim,ben yapmıştım.Ben oluvermiştin 'tesadüfen.

Aynalara bakmak eskisinden kolay aslında.Sonrası daha zor oluyor zamanla.
Karşımda olsan,tüm yaptıklarına rağmen benim bir özür borcum var sanki sana.

Ne çok zaman geçmiş.Ne çok insan geçmiş.Belki de hiç.Kimse gelmemiş,kimse sevmemiş,kimse olmamış.kalp kimseyi görmemiş.
Geçmemiş.

Kayıp bir bedeni arayıp duruyorum her defasında.Gören yok,bilen yok,yoruyorum etrafımdakileri.Çok yordum kendimi.Bilemedin hiçbirini.Çirkin oldu tenim sanki.

Hâlim ortada ama,hâlim çok tanıdık ama,duymandan korkacak kadar garip aslında.

Duman oluyorum o saat her vurduğunda.O telefon o şarkıyla her çaldığında.O yerlere uğradıkça.O sigara yandıkça.

Çık artık.Gel artık.Bul artık.Beni bul artık.

Tanrı bile bekliyor yüzümü güldürmeni. İncitmeni bile bekliyor gözler. Deli gibi bekliyor eşyalar,kokunla gelişlerimi.
Dünyam yıkılmış gibi.Yenisi kurulmuş,ama üstü örtülmüş eski'lerin sanki.

Kırık dökük,boşluk,acı,sessizlik.

Ben,ben özledim seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder